پيروزي برابر کره از نان شب واجب‌تر بود خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

پيروزي برابر کره از نان شب واجب‌تر بود

ابراهيم قاسم‌پور در نشست خبري پيش از مسابقه فردا با پيکان گفت: ما مربيان هميشه مي‌گويم تيم آماده‌اي‌ داريم، تيم مس هم آماده است و اميدوارم مثل سابق خوب بازي کنيم و البته اين بار نتيجه بگيريم زيرا در بازي‌هاي گذشته که خوب بازي مي‌کرديم نتيجه نمي‌گرفتيم.

وي ادامه داد: تعطيلات ليگ مي‌تواند مثبت و منفي باشد. با نگاه مثبت به اين تعطيلات نگاه کرديم هر چند مي‌تواند لطماتي متعدد به برخي تيم‌ها وارد کند. مي‌خواستيم در تعطيلات به اردو برويم که به دلايلي نتوانستيم. يک بازي دوستانه خوب با استقلال داشتيم که توانستيم به اهدا‌فمان برسيم. براي بازي فردا محروم نداريم اما دو سه بازيکن ما مصدوم هستند.

قاسم‌پور در مورد اينکه چرا در تعطيلات ليگ اردو برگزار نکرديد، اظهار داشت: به دليل تغيير مديريت باشگاه، مديريت جديد درگير برخي کارها بود و وقت زيادي براي رفع مشکلات گذاشت. در آن زمان نتوانستيم در کرج اردو بزنيم. مي‌خواستيم در تهران اردو داشته باشيم تا بتوانيم بازي‌هاي تدارکاتي بيشتري برگزار کنيم.

سرمربي مس کرمان در مورد اينکه صحبت از معاوضه رضا عنايتي با يک بازيکن استقلال در رسانه‌ها مطرح مي‌شود تصريح کرد: تا پايان نيم فصل چند بازي باقي مانده و هيچ کس نمي‌داند چه اتفاقي رخ مي‌دهد. من نمي‌دانم رضا عنايتي چه تصميمي گرفته اما او بايد تابع قراردادش با باشگاه باشد و اگر در نيم فصل تمايل نداشت که بماند من با مديريت باشگاه صحبت مي‌کنم. اگر به جمع بندي برسيم که او برود عنايتي مي‌تواند از مس جدا شود و اگر به جمع بندي نرسيم عنايتي بايد بماند.

سرمربي مس کرمان در مورد پيروزي ايران برابر کره جنوبي گفت: نمي‌توانم بگويم مقابل کره خوب بازي کرديم و مستحق برد بوديم اما به عنوان يک ايراني خوشحالم که در اين زمان حساس کره را شکست داديم. پيروزي برابر کره جنوبي از نان شب واجب‌تر بود و بازيکنان از نظر روحي و رواني بهتر شدند که جاي شکر دارد.

قاسم‌پور اضافه کرد: نبايد تصور کنيم همه چيز تمام شده است. بيشتر راه صعود باقي مانده و تيم ملي هم مشکلات زيادي دارد که اميدوارم در زمان باقي مانده کي‌روش اين مشکلات را حل کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:ابراهيم قاسم‌پور,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    پيروزي برابر کره از نان شب واجب‌تر بود

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)